הקליניקה והצוות הרפואי

דנטל סנטר אשקלון נפתחה לראשונה ע"י ד"ר אילנה בסטון בשנת 1993.
המרפאה קלטה מטופלים מכל איזור הדרום, והעניקה טיפולים מגוונים. הצלחתה גררה דרישה מצד מטופלים הגרים בשדרות לקרב את המרפאה אל איזור מגוריהם, במיוחד לאור העובדה שבתקופה זו לא היו מרפאות שיניים לתושבי שדרות והסביבה.

דרישה זו הובילה את ד"ר בסטון לבחון את הנושא, עד שבשנת 1995 הוקם הסניף השני של דנטל סנטר בניהולה של ד"ר בסטון בשדרות ופתח את  שעריו לתושבי העיר והסביבה. סניף דנטל סנטר בבני נצרים הוקם אף הוא על פי דרישת תושבי האיזור, ומרפאה מפוארת המצויידת במיטב הציוד החדשני והצוות הותיק והמיומן של דנטל סנטר והוא נפתח ב-09/19 לקהל הרחב.

כל אחד מסניפי דנטל סנטר בניהולה של ד"ר בסטון נותן שירות ומענה לאלפי מטופליו מגילאי שן ראשונה ועד שלהי הגיל השלישי. שירותי מרפאת שדרות ובני נצרים ניתנים למבוטחי מכבי.
מרפאת אשקלון מעניקה שירותים למבוטחי כל חברות הביטוח.
למידע נוסף על השירותים השונים – לחץ כאן

המרפאות מציעות לכלל תושבי אשקלון – שדרות – בני נצרים והסביבה מגוון שירותים בשיטות חדשניות ופורצות דרך וגאות להיות בין הראשונות בארץ לקבלת הסמכה לתפעול שיטות אלו בישראל. למידע נוסף על שיטות הטיפול השונות – לחץ כאן.

בחיי היומיום...

ד" בסטון אילנה | סניף אשקלון ושדרות

שם הרופא

ד"ר ברמן נתן | סניף שדרות

ד"ר ברמן נתן

ד"ר ברמן בוגר אוניברסיטת תל אביב משנת 1986. עוסק בתחום רופאה ככלי, הלבנת שיניים, טיפול בילדים, מתמצה בטיפול באמצעות גז צחוק בילדים ו/או מבוגרים חרדתים. הוא הוסמך ע"י חברת ARDS להשתלות שיניים בשנת 2014.

ד"ר אלטשולר אירית | סניף שדרות

ד"ר אלטשולר אירית

ד"ר אלטשולר בוגרת אוניברסיטת KMU [Kaunas Medical University] משנת 2005. עוסקת בתחום רופאה ככלי, טיפול בילדים, מתמצה בטיפול באמצעות גז צחוק בילדים ו/או מבוגרים חרדתים. היא הוסמכה לבצע טיפולי ציפוי שיניים וטיפולים אסתטיים בשנת 2015.

ד"ר אלעד מתוק | סניף שדרות ובני נצרים

ד"ר אלעד מתוק

ד"ר אלעד בוגר אוניברסיטת Odessa National Medical University משנת 2015. עוסק בתחום רופאה ככלי, טיפול בילדים, מתמצה בטיפול באמצעות גז צחוק בילדים ו/או מבוגרים חרדתים.

ד"ר לוגסי אלה | סניף שדרות

ד"ר לוגסי אלה

ד"ר לוגסי בוגרת אוניברסיטת Lithuanian University of Health Sciences משנת 2012 . עוסקת בתחום רופאה ככלי, טיפול בילדים, מתמצה בטיפול באמצעות גז צחוק בילדים ו/או מבוגרים חרדתים.

ד"ר זיידמן אלון | סניף שדרות

ד"ר זיידמן אלון

ד"ר זיידמן בוגר אוניברסיטת Carol Davila Medical University Quicky Bucharest משנת 1993. הוא אורתודנט ליישור שיניים והוסמך לכך ע"י Dr Magan School Usa California בשנת 1996.

שיננית רייבי ליאת | סניף שדרות

שיננית רייבי ליאת

סיימה את לימודיה בשנת 1999 באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר גלוזמן לריסה | סניף אשקלון

ד"ר גלוזמן לריסה

ד"ר גלוזמן בוגרת אוניברסיטת Tashkent Medical University משנת 1985. עוסקת בתחום טיפולי שורש, בעלת ניסיון רב בטיפולי שורש פשוטים ומורכבים כאחד.

ד"ר צירניאק נטלי | סניף אשקלון

ד"ר צירניאק נטלי

ד"ר צירניאק בוגרת אוניברסיטת Poltave National Medical Dental University משנת 1995. עוסקת בתחום רפואה כללי. ד"ר צירניאק בעלת ניסיון עשיר במגוון טיפולי שיניים.

שיננית כהן נטלי | סניף אשקלון

שיננית כהן נטלי

סיימה את לימודיה בשנת 2017 באוניברסיטת תל אביב.

שיננית ברנט נטלי | סניף אשקלון

שיננית ברנט נטלי

סיימה את לימודיה בשנת 1999 באוניברסיטת הדסה.

ויקי

שם הרופא/ אחות

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing